Tiedote kuntotutkimuksesta 3.8

Talossamme tehtiin 27.7.2010 julkisivun ja parvekerakenteiden kuntotutkimus. Kuntotutkimus on jatkoa talossamme aiemmin tehdylle kuntoarviolle. Kuntotutkimuksen teettämisestä päätti yhtiökokous 3.5.2010. Kuntotutkimusraportti valmistuu viimeistään 31.10.2010.

Kuntotutkimuksen yhteydessä julkisivun elementteihin ja joillekin parvekkeille tehtiin näyteporausreikiä. Näytteidenottopaikat määräytyivät työn tehneen A-Insinöörien arvion mukaan. Osa rei’istä peitettiin muovitulpilla rakenteen ulko- ja/tai yläpinnalta ja osa kitattiin elastisella massalla.

Hallitus on saanut palautetta parvekkeille tehdyistä näyteporausrei’istä. Olemme varmistaneet, että työ on tehty etukäteen ilmoitetulla tavalla. A-Insinöörien vastauksen mukaan myös avonaiset reiät ovat suunnitelman mukaiset. Ne on jätetty auki, jotta mahdollinen reikään pääsevä vesi pääsee kuivumaan rakenteesta.

Päätös porausreikien mahdollisista väliaikaisista korjaustoimenpiteistä ennen varsinaista julkisivuremonttia tehdään sitten, kun kuntotutkimusraportti on valmistunut.

As Oy Kalkunkartanon hallitus

Jätä kommentti